Moodul 2: MS Teams nipid ja trikid

Kas mäletad, et MS Teams-i ülesehitus kandis eesmärki koondada kõik olulisemad O365 teenused ühte rakendusse ?

Kas mäletad ka seda, et MS Teamsi põhiline eesmärk oli meeskonnatöö toetamine?

Kas mäletad ka seda, et MS Teams funktsioonid on jaotatud kahte rolli: “Mina ja minu töövahendid” ja “Minu meeskond ja minu meeskonna töövahendid” ?

Kui need kolm küsimust nüüd omavahel kokku panna ja vaadelda Teamsi funktsionaalsusi pisut lähemalt võiks meie igapäeva töö alata MS Teams keskkonnas. Mida siis Teams tegelikult võimaldab:

  • Personaalset failide haldamist nii, et ühes rakenduses oleks koos kõik minu põhilised pilvekeskkonnad. MS Teams keskkond võimaldab mul linkida oma kasutajakontoga DropBoxi, Google Drive ja OneDrive pilvekaustad, mis võimaldab mul ühes rakenduses mugavat dokumendihaldust.
  • Teams keskkonnas on mul lihtsam oma personaalseid faile jagada ka oma meeskondadega. Seda funktsiooni kasutades saan ma loodud dokumente või õppematerjale hõlpsalt korduvkasutada.
  • Teamsi rakendus võimaldab mul distantsil suhelda nii koostööpartneritega, õpilastega kui ka juhtkonnaga. Saame teha videokoosolekuid, saame teha virtuaalset meeskonnatööd ja vajadusel saab salvestada ka veebiseminari, mida soovin oma õpilastele järelvaatamiseks salvestada.
  • Teamsi töörühmad võimaldavad mul luua e-koolitusi, teostada projektijuhtimist, luua kommuune ja ka huviringe, mis rikastavad asutust ja talletavad kogutud teadmusbaasi.
  • ….

Teams on paindlik, loominguline ja iseteeninduslik töövahend. Ma saan Teamsi keskkonda kujundada oma soovide järgi. Kõik Teamsi olulisemad menüüpunktid on kohandatavad ilma tehnilise toeta. Töörühmi võib luua iseseisvalt ja samuti ka ligipääsude haldus on minu kontrolli all.